Αναφορικά με την online κράτηση
Κατηγορίες FAQ
Αναφορικά με την online κράτηση
Πως κάνω κράτηση μέσω του Hertz.com.cy;

Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητάμε στο πεδίο «Κάντε Κράτηση», που θα βρείτε στην κεντρική σελίδα της Ιστοσελίδας. Αυτά είναι:

  • Το σημείο εξυπηρέτησης της Hertz που θα παραλάβετε και παραδώσετε το αυτοκίνητο. Σε περίπτωση που το σημείο εξυπηρέτησης είναι διαφορετικό, επιλέξτε το πεδίο «Το όχημα θα επιστραφεί σε διαφορετικό σημείο». 
  • Τις ημερομηνίες και ώρες παραλαβής και παράδοσης.
  • Τον τύπο αυτοκινήτου που θέλετε να ενοικιάσετε.
  • Τον αριθμό Frequent Traveler ή τον κωδικό προσφοράς, εάν έχετε.

Στην συνέχεια επιλέξτε την κατηγορία αυτοκινήτου και τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε και ολοκληρώστε την κράτηση σας συμπληρώνοντας τα στοιχεία του οδηγού που θα σας ζητηθούν.

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο αυτοκινήτου;

Όχι, η κράτηση γίνεται για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτου, η οποία περιλαμβάνει διάφορα μοντέλα με παρόμοια χαρακτηριστικά. Μπορείτε να δηλώσετε την προτίμηση σας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας εξυπηρετήσουμε.

Ποια είναι η ελάχιστη/μέγιστη περίοδος που μπορώ να ενοικιάσω ένα αυτοκίνητο μέσω του hertz.com.cy;

Η ελάχιστη περίοδος για ενοικίαση είναι 30 λεπτά και η μέγιστη είναι τριάντα (30) ημέρες.

Θα λάβω κάποια επιβεβαίωση για την κράτηση μου;

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης σας, θα σας σταλεί επιβεβαίωση της κράτησης σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που δηλώσατε κατά την κράτησης σας.

Πως μπορώ να κάνω αλλαγή στην κράτηση μου;

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή μόνο στις ημερομηνίες, ώρες και στο σημείο παραλαβής – εφόσον η αλλαγή είναι για σημείο εξυπηρέτησης στην ίδια επαρχία – μέχρι και 2 ώρες πριν την έναρξη της κράτησης σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή στην κράτηση σας επιλέγοντας το πεδίο «Ακύρωση/Τροποποίηση» στο κεντρικό μενού της αρχικής σελίδας, εισάγοντας τον Αριθμό καταχώρησης (π.χ. ABCD01012001) και το επώνυμο του οδηγού που είχατε δηλώσει στην αρχική κράτηση. Η κάθε κράτηση επιτρέπεται να τροποποιηθεί μέχρι τρεις (3) φορές.

Αλλαγή στα στοιχεία της κράτησης συνεπάγεται και εκ νέου υπολογισμός της τιμής με βάση τις τιμές που ισχύουν την στιγμή εκείνη, τη διαθεσιμότητα οχημάτων, το σημείο επιστροφής, κτλ.

Σε κρατήσεις οι οποίες θα πρέπει να γίνει έλεγχος διαθεσιμότητας της κατηγορίας αυτοκινήτου (on request) δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία της κράτησης σας, πλην των σημείων παράδοσης / παραλαβής και μόνο εφόσον πρόκειται για σημείο εξυπηρέτησης στην ίδια επαρχία.

Αλλαγή σε κατηγορία αυτοκινήτου ή στοιχεία οδηγού δεν μπορεί να γίνει. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε ακυρώστε την κράτηση σας και κάντε μια νέα.

Τι γίνεται αν ακυρώσω την κράτηση μου; Υπάρχει επιβάρυνση;

Δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση.

Τι γίνεται αν δεν εμφανιστώ κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου; Υπάρχει επιβάρυνση;

Δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση. 

Τι είναι η On Request κράτηση;

Κρατήσεις για group τα οποία είναι σε κατάσταση On Request, θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα από το Κέντρο Κρατήσεων μας για τα στοιχεία κράτησης που καταχωρήσατε.

Newsletter - Εγγραφή
Μάθετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας!
Προέκυψε σφάλμα.
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε τώρα την εγγραφή σας στο email σας!